The Broken Holiday And The Upcoming Party






Винаги съм се възхищавал на себе си за това колко внезапно вземам решения и за това как винаги успявам да осъществя плануваното.Казвам , решавам , тръгвам . Този път казах , реших и бях възспрян . Заради мен , плановете на други хора също се развалиха . Пропуснах и срещата си с Теб . Можеше това да бъде една прекрасна ваканция , но този път ще си остана само с представите за нея . Опитвам се да насоча негативните си емоции към предстоящото парти и да ги направя по-приятни . Въпросното парти ( с организационен комитет - моя милост , Ани и Мила ) ще се състои в градината вкъщи . Едно парти с много цели - Ти , изпращането ми , разни срещи с разни хора за други хора :) Много мъдри мисли се родиха за предстоящото събитие ... от испанско през парти за руската култура до балканско парти с прожекции на митове и легенди относно еротиката на Балканите през вековете . И все пак до консенсус така и не се стигна ... някак си много "сюблимна" беше ситуацията за избор на конкретна тематика . Така една вечер след цунами от "лигавене" се роди идеята за Мадона - парти . Причините : Мадона , това че всички харесват Мадона и...защото Мадона си е... някак мадона на поп музиката . И ето...партито ще е Поп с много пот и емоции :) Сега в главата ми се въртят безброй идеи как да превърна обстановката на двора ми от типично битова в такава от зародиша на 90'те . Много ми се иска да успея този път да осъществя идеите си , ако не - здраве да е :) Важното е , че е съвсем скоро .
 
П.С. Все още имате малко време да изрусите косите и да нарисувате бенките . 
/div>