.: Китки , мечки , целуФки и..... едно точково завръщане :.


:) Тези месици бях изгубил музата и времето си да пиша ...Трябваше да завърша , трябваше да работя , трябваше да се запиша в уни . Общо взето доста неща препречваха пътя до любимия ми Тошко Максимов Иванов . Сега вече пълноправно завършил и официално приет в Université Lumiere Lyon 2 - faculté de la littérature moderne , съм спокоен да седна и да драсвам по някой ред :)
През изминалото време се случиха неща...доста неща . От появата ми на абитуриентския бал с абсолютно черен костюм ... до появата на моята....."тръпка" . Shiver попада в прегръдката на кавичкете , защото през последните няколко седмици тази дума се превърна в нарицателно за blogger community - то . В един или друг момент някой вдигаше ръце и се предаваше .... защото трпката му е изчезнала . Но аз нямах тръпка , която да губя ... моята тръпка едва сега се появи . И то по онзи начин ... холивудския - без да очаквам , без да вярвам , без да е възможно . Но ето оказа се , че във филмите , искаме или не искаме да повярваме , се показват истини от "реалния" живот . Сега се боря с купищата пеперуди в коремната си кухуна , стадото тичащи слоне до главата ми  и раните по устните ми :) Искам само да се радвам ... после може и аз да спра да пиша в блога си ... отново :)


..La Dolce Vita..





Заветната нощ , в която посрещнахме Ани , пихме италианско вино и слушахме канцонети в дома на Мila - L'incroyable .Нощ , изпълнена с много точки , много обем и ... неприкрито поведение :) Вечерта ще остане може би завинаги в съзнанието ми - с руските вицове , със Стоян от Сан Франциско и с един...поглед :) Партито свърши така , както беше започнало - прекрасно . На един под , върху един килим и една солидарност :)

М:-Ето завии се с това !
И:-Нееее , това е било навън !!!
М2:-Миличка и ти беше навън .....



                    **********

Искам да кажа на Ани , че я обичам и да и благодаря за това , че е тя . Искам да благодаря на Мила , че ме направи участник в една от най-приятните вечери и че ми позволи да я познавам . 

*Искам да ТИ благодаря , че ме накара да се усмихвам сам .  

1 коментара:

anchett каза...

бейб, днес всички сме полудели от заедността слоне (слони?) хаха :) и аз те обичам безумно. и благодаря за доверието, благодаря за филма и... нека благодат да има. и такива рани по устните :))) трудно е да се оставят коментари, то толкова много се казва, има да се каже и ще се каже , още покаже, още докаже. :) да знаеш, че ВИЕ греете и всички подаваме ръчички да се стоплим покрай вас... ах, жегата ме мори! обичам обичам обичаааам!

/div>