Шик-о-показно


             Шикозно....Шикоритетно....Шикопоказно....Шипков мармалад
Три дни...72 часа ...безброй много спомени .Партито в моя чест , организирано от мен самия . Под не дотам големите гласови данни на Мадона и ден след нейния петдесети рожден ден , бях сложил палто от норки , шапо , куче и цигара за да посрещна най-сърдечно гостите си .А гостите....ооо не бих могъл да опиша радостта си от визитата на две персони присъстващи на партито - Мила Микоф , ненадмината в качествата си , и Радослав за който думите не стигат...Благодаря Ви , за това , че ме удостоихте с присъствието си , имайки предвид нечовешките усилия през които преминахте за да бъдете почетни гости . Г-н Шипков трябваше да пътува сред семейство роми в бял автобус със сини ленти , да кисне на модернизираната старазагорска гара , където е невъзможно да утолиш естествените си нужди , ако нямаш монета от 20 стотинки . На Г-ца Микоф и се наложи да пътува в кулотов автобус с още по-култов шофьор четири часа , преди да акустира тук - в българският Лас Вегас .
         Много смях , много песни , много дискусии , много М&М's , любимото ми розе с любимите ми хора . Плоучи се един прекрасен меланж от различни , прекрасни хора . Остана ми един невероятен спомен , който ще ме кара да се връщам в България . 

         Сега на дневен ред идва основаванто на "бермудският триъгълник" Лион - Бохум - София , навлизането ми в дебрите на френската модерна литература и ... Сашка Васева :)


P.S. С колкото и много нови хора да се запозная , Вие ще сте По- !

2 коментара:

MicOff каза...

С колкото и хора да се запозная оттук нататък, ВИЕ сте НАЙ-!!!!...


Апартамента е хубав, драги...мисля по-късно да се обадя на брокерчето..хахахха

Marmalad Shipkofff каза...

Кога се нанасяме? :P

/div>