Sex And City a.k.a My New Beginning

С идването ми във Франция се очакваше , ей така , като с магическа пръчка , животът ми да започне от начало - с пълни обороти . Да забравя всичко , което ме е наранявало , да забравя всичко , което ме е спирало , да сваля всички маски , които грижливо съм пазел , да започна  на чисто . 
Исках да отворя широко очите си и да вдишам всичко ново , и то да ме завладее . Исках да се наслаждавам на всички малки неща , които ме заобикалят . Но всъщност , след точно един месец престой тук ... аз успях да попия само мръсотията и грозното . Успях да остана сам и да си спомням за най - лошото . 
През този един месец , направих същото , както преди точно една година , когато се преместих в апартамента си в Пловдив . Изгледах от началото до края , всички сезони , всички серии + всички допълните материали на Sex And The City . И както тогава , сега се чувствам готов да започна на пълни обороти . Осъзнах , че тук съм никой и трябва отново да стана някой . 
Липсва ми всичко , не ми е мъчно , просто ми липсва . Липсва ми телефонът ми да не спира да звъни , липсва ми да нямам време за нищо , защото съм заобграден от приятелите си . Липсва ми , да съм развълнуван от нещо толкова много , че от устата ми да излизат само небивалици , а Яна да ме гледа с недоумение . Липсват ми приключенията . Липсва ми това , какво бих направил за да си купя чифт ботуши . Също и мартинито , придружено с цялото Sex & City thing . Липсва ми да бъда fabulous . Липсва ми да ви усещам как ме обичате , липсва ми да ви обичам .
След всики тези мисли , осъзнавам , че на мен ми харесва кой съм . Харесва ми живота , който бях свикнал да водя . Няма да се променям , само ще надграждам върху себе си това , което бих искал да бъда .
::Обичам ви , че ме накарахте да се превърна в човек , който се чувства добре::

6 коментара:

anchett каза...

love you!

Kamiek каза...

I love you too mishenze!!!! prochetoh nqkude predi vreme

"When life gives you a hundred reasons to cry, show life that
you have a thousand reasons to smile."

mislq che moje da se priloji v sluchaq :))))) kisses. misho trqbva da se vidim. na 2 butilki vino na brega na rekata i da mqtame kamucheta. uspokoqva.

Анонимен каза...

Thank you ;) I az vi obi4am , zaradi vas pisha :)
Kolkoto do kamychetata - trqbva !
mish

MicOff каза...

Мише, тъй като основната идея в СИГ ( Моята Библия, нашата Библия ;) ) е, че каквото и да ни се случи, колкото и хора да минат през живота ни, колкото и любови да ни разочароват, разтърсят и променят- ти остава един единствен начин да бъдеш себе си, да се чувстваш комфортно, да имаш причини да се усмихваш и да си жив в пълния смисъл- това са най-близките ти приятели...Искам да ти кажа, че без значение колко си далече в този даден моомент, ти си един от тези мои приятели и винаги можеш да разчиташ на мен за същото в замяна......

Рядко се случва да заобичам някого така бързо, но в крайна сметка- ти си Миш..не кой да е...уникален си и го заслужаваш!!!!!

Анонимен каза...

Едно голямо "гуш" дали ще свърши малко работа? :)
Няма да се притесняваш, нормално е при такава рязка смяна на ежедневието да те ударят с лопата някои тъжни факти, но... Човек, имаш страхотни приятели, никога няма да си сам!

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
/div>