Equilibration


Тия дни не писах нищо ,  защото нямаше какво да напиша . Не че не се вълнувах , не че не изпитвах емоционални сътресения и обърквания . Просто се чувствах освободен от излишно напрежение . Бях ...как да кажа - "уравновесен" . Не се шашках излишно , не пищях излишно , просто стоях , усмихвах се , и се наслаждавах на прекрасните неща , които ми се случват . Сега след като си правя "преглед на печата" за изминалата седмица , чак се изумявам от себе си . Трябваше да се треса , да ме побиват тръпки , да ме лазят мравки , да имам пеперуди в корема , да надувам главите на приятелите си с безмислици и да не мога да спя ! Но вместо всичко това , което се бе превърнало в неизменна част от мен през последните месеци , аз се чувствах ... добре ! За 3 дни имах всичко от което се нуждаех - усмивки , успехи , неуспехи , напрежение , усмивки , усмивки , човек до себе си . 
Определено разбирам какво означава да "стъпиш на земята" - изпитах страхотни емоции и вместо да ги разхвърля , като листенцата от поредната маргаритка , на хората около мен , аз ги запазих . Не знам на какво се дължи това , но ще се радвам ако мога да продължа да възприем света си по такъв начин . Казах и направих неща , за които даже не бях мислил , за които не се бях подготвял и ... всичко стана някак естествно , точно както би трябвало да се случи , като в евтина тинейджърска , американска продукция от периода на сексуалната революция . Thank you :) /капчук , капчук , това е толкова арт ! /
::Сред всички важни качества , които трябва да притежава съвременният човек , вярата остава най - силното . Просто трябва да повярваш !::

2 коментара:

anchett каза...

не спирай да пищиш, моля те :) тя природата (а и не само) знае, кво да прави с теб- кога пеперуди, кога мравки... но на тебе неописуемият ти чар е точно в механизма ти на преработване и смилане, Миш :))

страшно се радвам за последните ти дни. :) и за всичко останало, you know

love you.

Sofi каза...

абсолютно! ;)

/div>