Sweet April

Често говорим за невероятни емоции и как те се случват много рядко на човека , и как го завладяват в най-неподходящия момент . Но какво става когато вълни от емоции преливат и озаряват душата ни ? Появява се объркване , което води до двусмислие :) Двусмислието не винаги означава противоречие , а по-скоро подготовка на съзнанието да преоткрие себе си . 
И без да се задълбочавам в изкуствени философски размишления , мога да кажа , че тази една седмица в началото на Април остави в мен спомени , които ме карат да се усмихвам неволно . Било то заради спонтанните безцелни пътувания , мириса на щастието или химичните реакции . Всичко това ще се запечата в мен и се надявам да бъде повод за размисъл над това как бих искал да изживея пътя си :)
Все повече се замислям върху предостоящото си заминаване . Прехвърлям идеи и чертая планове . Но се оставям на течението да ме изхвърли на някой случаен бряг и така да определи хода ми . Случайни неща няма , има неща които не сме очаквали или неща за които не сме се борили .
:: Страстта идва с времето ::

1 коментара:

MaGa` каза...

Opredeleno you think different :) That's why I love you!A kolkoto do tvoq "Sweet April",az si imam moq "Sweet Year",s koqto da se pohvalq i za koqto seshtaiki se,vseki put se usmihvam mnooogo shirokoooo i zadovolitelno :)

/div>